ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА "ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ МІСЦЕВИХ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ НА 2020 РІК
23.05.2019 14:43
СТАВКИ
СТАВКИ
____________
СТАВКИ
____________
ПЕРЕЛІК
ПЕРЕЛІК
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акта «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік" та «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік»
Проект рішення Новомиколаївської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік" та «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» розроблено постійною депутатською комісією з питань комунального майна, планування бюджету і фінансів та регуляторної політики (голова Шило Н.С.).
Основною метою прийняття регуляторного акта є встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку. Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу розміщено на сайті Новомиколаївської сільської ради. Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються в письмовому вигляді протягом 1 (одного) місяця з дати опублікування проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу за адресою: 75712, проспект Миру, 26 с.Новомиколаївка т.36-5-66, E-mail: nnikrada@i.ua
Сільський голова Є.С.Глєбова
НОВОМИКОЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
СКАДОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОЗАЧЕРГОВА СОРОК П’ЯТА СЕСІЯ
СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
с.Новомиколаївка ПРОЕКТ
Про встановлення місцевих
податків і зборів на 2020 рік
Відповідно до ст.12, 269-287 Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями), ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення своєчасного та повного надходження до бюджету місцевих податків та зборів, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Встановити на 2020 рік на території села Новомиколаївка місцеві податки і затвердити їх ставки:
1.1.Податок на майно:
1.1.1.Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (Додаток 1);
1.1.2.Транспортний податок (Додаток 2);
1.1.3.Земельний податок (Додаток 3);
1.1.4.Земельний податок для земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форм власності) (Додаток 4).
1.2. Єдиний податок (Додаток 5).
2.Встановити на 2020 рік на території села Новомиколаїка пільги зі сплати місцевих податків:
2.1.Пільги для фізичних та юридичних осіб по сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (Додаток 6);
2.2.Пільги для фізичних та юридичних осіб по сплаті земельного податку (Додаток 7).
3.Встановити у 2020 році на території села Новомиколаїка місцеві збори і затвердити їх ставки:
3.1.Збір за місця для паркування транспортних засобів (Додаток 8);
3.2.Туристичний збір (Додаток 9).
4.Вважати Додатки №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9 невід’ємними частинами цього рішення.
5. Рішення набирає чинності з 01 січня 2020 року.
6. Дане рішення оприлюднити у встановленому чинним законодавством порядку.
7.Вважати таким, що втратило чинність, рішення Новомиколаївської сільської ради від 13 червня 2018 року № 206 «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2019 рік» з 01 січня 2020 року.
8.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань комунального майна, планування бюджету і фінансів та регуляторної комісії (голова Шило Н.С.).
Сільський голова Є.С.Глєбова
Додаток 1
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від ________ № ____
СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об'єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або
|
|||||||
65 |
65247 |
6524782500 |
с.Новомиколаївка |
|||||||
|
Ставки податку 3 за 1 кв. метр
|
|||||||||
код 2 |
найменування 2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
|||||||
1 зона 4 |
2 зона 4 |
3 зона 4 |
1 зона 4 |
2 зона 4 |
3 зона 4 |
|||||
11 |
Будівлі житлові |
|||||||||
111 |
Будинки одноквартирні |
|||||||||
1110 |
Будинки одноквартирні 5 |
|||||||||
1110.1 |
Будинки одноквартирні масової забудови |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1110.2 |
Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1110.3 |
Будинки садибного типу |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1110.4 |
Будинки дачні та садові |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
112 |
Будинки з двома та більше квартирами |
|||||||||
1121 |
Будинки з двома квартирами 5 |
|||||||||
1121.1 |
Будинки двоквартирні масової забудови |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1121.2 |
Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1122 |
Будинки з трьома та більше квартирами 5 |
|||||||||
1122.1 |
Будинки багатоквартирні масової забудови |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1122.2 |
Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1122.3 |
Будинки житлові готельного типу |
0,200 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
113 |
Гуртожитки 5 |
|||||||||
1130.1 |
Гуртожитки для робітників та службовців |
|
|
|
|
|
|
|||
1130.2 |
Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1130.3 |
Гуртожитки для учнів навчальних закладів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1130.4 |
Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1130.5 |
Будинки дитини та сирітські будинки 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1130.6 |
Будинки для біженців, притулки для бездомних 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1130.9 |
Будинки для колективного проживання інші |
|
|
|
|
|
|
|||
12 |
Будівлі нежитлові |
|||||||||
121 |
Готелі, ресторани та подібні будівлі |
|||||||||
1211 |
Будівлі готельні |
|||||||||
1211.1 |
Готелі |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1211.2 |
Мотелі |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1211.3 |
Кемпінги |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1211.4 |
Пансіонати |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1211.5 |
Ресторани та бари |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1212 |
Інші будівлі для тимчасового проживання |
|||||||||
1212.1 |
Туристичні бази та гірські притулки |
|
|
|
|
|
|
|||
1212.2 |
Дитячі та сімейні табори відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|||
1212.3 |
Центри та будинки відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|||
1212.9 |
Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше |
|
|
|
|
|
|
|||
122 |
Будівлі офісні |
|||||||||
1220 |
Будівлі офісні 5 |
|||||||||
1220.1 |
Будівлі органів державного та місцевого управління 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1220.2 |
Будівлі фінансового обслуговування |
|
|
|
|
|
|
|||
1220.3 |
Будівлі органів правосуддя 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1220.4 |
Будівлі закордонних представництв 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1220.5 |
Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1220.9 |
Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
123 |
Будівлі торговельні |
|||||||||
1230 |
Будівлі торговельні |
|||||||||
1230.1 |
Торгові центри, універмаги, магазини |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1230.2 |
Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків 5 |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1230.3 |
Станції технічного обслуговування автомобілів |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1230.4 |
Їдальні, кафе, закусочні тощо |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1230.5 |
Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1230.6 |
Будівлі підприємств побутового обслуговування |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1230.9 |
Будівлі торговельні інші |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
124 |
Будівлі транспорту та засобів зв'язку |
|||||||||
1241 |
Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв'язку та пов'язані з ними будівлі |
|||||||||
1241.1 |
Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту |
|
|
|
|
|
|
|||
1241.2 |
Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту |
|
|
|
|
|
|
|||
1241.3 |
Будівлі міського електротранспорту |
|
|
|
|
|
|
|||
1241.4 |
Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту |
|
|
|
|
|
|
|||
1241.5 |
Морські та річкові вокзали, маяки та пов'язані з ними будівлі |
|
|
|
|
|
|
|||
1241.6 |
Будівлі станцій підвісних та канатних доріг |
|
|
|
|
|
|
|||
1241.7 |
Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо |
|
|
|
|
|
|
|||
1241.8 |
Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо |
|
|
|
|
|
|
|||
1241.9 |
Будівлі транспорту та засобів зв'язку інші |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1242 |
Гаражі |
|||||||||
1242.1 |
Гаражі наземні |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1242.2 |
Гаражі підземні |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1242.3 |
Стоянки автомобільні криті |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1242.4 |
Навіси для велосипедів |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
125 |
Будівлі промислові та склади |
|||||||||
1251 |
Будівлі промислові 5 |
|||||||||
1251.1 |
Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1251.2 |
Будівлі підприємств чорної металургії 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1251.3 |
Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1251.4 |
Будівлі підприємств легкої промисловості 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1251.5 |
Будівлі підприємств харчової промисловості 5 |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1251.6 |
Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості 5 |
0 |
|
|
0 |
|
|
|||
1251.7 |
Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості 5 |
0 |
|
|
0 |
|
|
|||
1251.8 |
Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості 5 |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1251.9 |
Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне 5 |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252 |
Резервуари, силоси та склади |
|||||||||
1252.1 |
Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252.2 |
Резервуари та ємності інші |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252.3 |
Силоси для зерна |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252.4 |
Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252.5 |
Склади спеціальні товарні |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252.6 |
Холодильники |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252.7 |
Складські майданчики |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252.8 |
Склади універсальні |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1252.9 |
Склади та сховища інші 5 |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
126 |
Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення |
|||||||||
1261 |
Будівлі для публічних виступів |
|||||||||
1261.1 |
Театри, кінотеатри та концертні зали |
|
|
|
|
|
|
|||
1261.2 |
Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів |
|
|
|
|
|
|
|||
1261.3 |
Цирки |
|
|
|
|
|
|
|||
1261.4 |
Казино, ігорні будинки |
|
|
|
|
|
|
|||
1261.5 |
Музичні та танцювальні зали, дискотеки |
|
|
|
|
|
|
|||
1261.9 |
Будівлі для публічних виступів інші |
|
|
|
|
|
|
|||
1262 |
Музеї та бібліотеки |
|||||||||
1262.1 |
Музеї та художні галереї 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1262.2 |
Бібліотеки, книгосховища 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1262.3 |
Технічні центри |
|
|
|
|
|
|
|||
1262.4 |
Планетарії 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1262.5 |
Будівлі архівів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1262.6 |
Будівлі зоологічних та ботанічних садів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1263 |
Будівлі навчальних та дослідних закладів |
|||||||||
1263.1 |
Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ |
|
|
|
|
|
|
|||
1263.2 |
Будівлі вищих навчальних закладів |
|
|
|
|
|
|
|||
1263.3 |
Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1263.4 |
Будівлі професійно-технічних навчальних закладів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1263.5 |
Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1263.6 |
Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1263.7 |
Будівлі закладів з фахової перепідготовки |
|
|
|
|
|
|
|||
1263.8 |
Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1263.9 |
Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1264 |
Будівлі лікарень та оздоровчих закладів |
|||||||||
1264.1 |
Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1264.2 |
Лікарні профільні, диспансери 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1264.3 |
Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1264.4 |
Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1264.5 |
Шпиталі виправних закладів, в'язниць та Збройних Сил 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1264.6 |
Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1264.9 |
Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1265 |
Зали спортивні 5 |
|||||||||
1265.1 |
Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо |
|
|
|
|
|
|
|||
1265.2 |
Басейни криті для плавання |
|
|
|
|
|
|
|||
1265.3 |
Хокейні та льодові стадіони криті |
|
|
|
|
|
|
|||
1265.4 |
Манежі легкоатлетичні |
|
|
|
|
|
|
|||
1265.5 |
Тири |
|
|
|
|
|
|
|||
1265.9 |
Зали спортивні інші |
|
|
|
|
|
|
|||
127 |
Будівлі нежитлові інші |
|||||||||
1271 |
Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства 5 |
|||||||||
1271.1 |
Будівлі для тваринництва 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1271.2 |
Будівлі для птахівництва 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1271.3 |
Будівлі для зберігання зерна 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1271.4 |
Будівлі силосні та сінажні 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1271.5 |
Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1271.6 |
Будівлі тепличного господарства 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1271.7 |
Будівлі рибного господарства 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1271.8 |
Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1271.9 |
Будівлі сільськогосподарського призначення інші 5 |
1,500 |
|
|
0,200 |
|
|
|||
1272 |
Будівлі для культової та релігійної діяльності 5 |
|||||||||
1272.1 |
Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1272.2 |
Похоронні бюро та ритуальні зали |
|
|
|
|
|
|
|||
1272.3 |
Цвинтарі та крематорії 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1273 |
Пам'ятки історичні та такі, що охороняються державою 5 |
|||||||||
1273.1 |
Пам'ятки історії та архітектури 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1273.2 |
Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1273.3 |
Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1274 |
Будівлі інші, не класифіковані раніше 5 |
|||||||||
1274.1 |
Казарми Збройних Сил 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1274.2 |
Будівлі поліцейських та пожежних служб 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1274.3 |
Будівлі виправних закладів, в'язниць та слідчих ізоляторів 5 |
|
|
|
|
|
|
|||
1274.4 |
Будівлі лазень та пралень |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
1274.5 |
Будівлі з облаштування населених пунктів |
1,500 |
|
|
1,500 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________
1У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.
2Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.
3Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі “1 зона”.
5Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.
Секретар ради В.С.Киця
Додаток 2
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від _______ № ____
Ставки та порядок
обчислення та надходження до міського бюджету транспортного податку
1.Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п`яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об`єму циліндрів двигуна, типу пального та розміщується на його офіційному веб-сайті.
2.Ставки транспортного податку в розрахунку на календарний рік встановлюються у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об`єктом оподаткування.
3.Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
4.Порядок справляння та сплати транспортного податку, подання звітності визначається згідно вимог статті 267 Податкового Кодексу України.
Секретар ради В.С.Киця
Додаток 3
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від _________ № ___
СТАВКИ
земельного податку1
Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об'єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код
|
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об'єднаної територіальної громади |
65 |
65247 |
6524782500 |
с.Новомиколаївка |
Вид цільового призначення земель 2 |
Ставки податку 3
|
||||
за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) |
за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено |
||||
код 2 |
найменування 2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
01 |
Землі сільськогосподарського призначення |
||||
01.01 |
Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 4 |
1,000 |
0,800 |
1,000 |
0,800 |
01.02 |
Для ведення фермерського господарства 4 |
1,000 |
0,500 |
1,000 |
0,500 |
01.03 |
Для ведення особистого селянського господарства 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.04 |
Для ведення підсобного сільського господарства 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.05 |
Для індивідуального садівництва 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.06 |
Для колективного садівництва 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.07 |
Для городництва 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.08 |
Для сінокосіння і випасання худоби 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.09 |
Для дослідних і навчальних цілей |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.10 |
Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.11 |
Для надання послуг у сільському господарстві |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.12 |
Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.13 |
Для іншого сільськогосподарського призначення |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.14 |
Для цілей підрозділів 01.01 - 01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
02 |
Землі житлової забудови |
||||
02.01 |
Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) 4 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.02 |
Для колективного житлового будівництва 4 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.03 |
Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.04 |
Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.05 |
Для будівництва індивідуальних гаражів |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.06 |
Для колективного гаражного будівництва |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.07 |
Для іншої житлової забудови |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.08 |
Для цілей підрозділів 02.01 - 02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
03 |
Землі громадської забудови |
||||
03.01 |
Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування 4 |
|
|
|
|
03.02 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти 4 |
|
|
|
|
03.03 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров'я та соціальної допомоги 4 |
|
|
|
|
03.04 |
Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій 4 |
|
|
|
|
03.05 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування 4 |
|
|
|
|
03.06 |
Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів 4 |
|
|
|
|
03.07 |
Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.08 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.09 |
Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.10 |
Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.11 |
Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки |
|
|
|
|
03.12 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування |
|
|
|
|
03.13 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.14 |
Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС 4 |
|
|
|
|
03.15 |
Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.16 |
Для цілей підрозділів 03.01 - 03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
04 |
Землі природно-заповідного фонду |
||||
04.01 |
Для збереження та використання біосферних заповідників |
|
|
|
|
04.02 |
Для збереження та використання природних заповідників 4 |
|
|
|
|
04.03 |
Для збереження та використання національних природних парків 4 |
|
|
|
|
04.04 |
Для збереження та використання ботанічних садів 4 |
|
|
|
|
04.05 |
Для збереження та використання зоологічних парків |
|
|
|
|
04.06 |
Для збереження та використання дендрологічних парків |
|
|
|
|
04.07 |
Для збереження та використання
|
|
|
|
|
04.08 |
Для збереження та використання заказників |
|
|
|
|
04.09 |
Для збереження та використання заповідних урочищ |
|
|
|
|
04.10 |
Для збереження та використання пам'яток природи |
|
|
|
|
04.11 |
Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків |
|
|
|
|
05 |
Землі іншого природоохоронного призначення |
||||
06 |
Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися
|
||||
06.01 |
Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів 4 |
|
|
|
|
06.02 |
Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів |
|
|
|
|
06.03 |
Для інших оздоровчих цілей |
|
|
|
|
06.04 |
Для цілей підрозділів 06.01 - 06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
07 |
Землі рекреаційного призначення |
||||
07.01 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів рекреаційного призначення 4 |
|
|
|
|
07.02 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту 4 |
|
|
|
|
07.03 |
Для індивідуального дачного будівництва |
|
|
|
|
07.04 |
Для колективного дачного будівництва |
|
|
|
|
07.05 |
Для цілей підрозділів 07.01 - 07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
08 |
Землі історико-культурного призначення |
||||
08.01 |
Для забезпечення охорони об'єктів культурної спадщини |
|
|
|
|
08.02 |
Для розміщення та обслуговування музейних закладів |
|
|
|
|
08.03 |
Для іншого історико-культурного призначення |
|
|
|
|
08.04 |
Для цілей підрозділів 08.01 - 08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
09 |
Землі лісогосподарського призначення |
||||
09.01 |
Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг |
|
|
|
|
09.02 |
Для іншого лісогосподарського призначення |
|
|
|
|
09.03 |
Для цілей підрозділів 09.01 - 09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
10 |
Землі водного фонду |
||||
10.01 |
Для експлуатації та догляду за водними об'єктами |
|
|
|
|
10.02 |
Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами |
|
|
|
|
10.03 |
Для експлуатації та догляду за смугами відведення |
|
|
|
|
10.04 |
Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами |
|
|
|
|
10.05 |
Для догляду за береговими смугами водних шляхів |
|
|
|
|
10.06 |
Для сінокосіння |
|
|
|
|
10.07 |
Для рибогосподарських потреб |
|
|
|
|
10.08 |
Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей |
|
|
|
|
10.09 |
Для проведення науково-дослідних робіт |
|
|
|
|
10.10 |
Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд |
|
|
|
|
10.11 |
Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів |
|
|
|
|
10.12 |
Для цілей підрозділів 10.01 - 10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
11 |
Землі промисловості |
||||
11.01 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами |
|
|
|
|
11.02 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості |
|
|
|
|
11.03 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств |
|
|
|
|
11.04 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) |
|
|
|
|
11.05 |
Для цілей підрозділів 11.01 - 11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
12 |
Землі транспорту |
||||
12.01 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту |
|
|
|
|
12.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту |
|
|
|
|
12.03 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту |
|
|
|
|
12.04 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства 4 |
|
|
|
|
12.05 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту |
|
|
|
|
12.06 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів трубопровідного транспорту |
|
|
|
|
12.07 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту |
|
|
|
|
12.08 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій |
|
|
|
|
12.09 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту |
|
|
|
|
12.10 |
Для цілей підрозділів 12.01 - 12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
13 |
Землі зв'язку |
||||
13.01 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій |
1,000 |
1,000 |
3,000 |
3,000 |
13.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку |
1,000 |
1,000 |
3,000 |
3,000 |
13.03 |
Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку |
1,000 |
1,000 |
3,000 |
3,000 |
13.04 |
Для цілей підрозділів 13.01 - 13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,000 |
1,000 |
3,000 |
3,000 |
14 |
Землі енергетики |
||||
14.01 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
14.02 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
14.03 |
Для цілей підрозділів 14.01 - 14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
15 |
Землі оборони |
||||
15.01 |
Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил 4 |
|
|
|
|
15.02 |
Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії 4 |
|
|
|
|
15.03 |
Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби 4 |
|
|
|
|
15.04 |
Для розміщення та постійної діяльності СБУ 4 |
|
|
|
|
15.05 |
Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби 4 |
|
|
|
|
15.06 |
Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки 4 |
|
|
|
|
15.07 |
Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань 4 |
|
|
|
|
15.08 |
Для цілей підрозділів 15.01 - 15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
16 |
Землі запасу |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
17 |
Землі резервного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
18 |
Землі загального користування 4 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
19 |
Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
____________
1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.
2Вид цільового призначення земель зазначається згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженою наказом Держкомзему від 23 липня 2010 р. № 548.
3Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281-283 Податкового кодексу України.
Секретар ради В.С.Киця
Додаток 4
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від ________ № ___
СТАВКИ
земельного податку1
для земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні суб`єктів господарювання (крім державної та комунальної форм власності)
Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об'єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код
|
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об'єднаної територіальної громади |
65 |
65247 |
6524782500 |
с.Новомиколаївка |
Вид цільового призначення земель 2 |
Ставки податку 3
|
||||
за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) |
за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено |
||||
код 2 |
найменування 2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
01 |
Землі сільськогосподарського призначення |
||||
01.01 |
Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 4 |
1,000 |
0,500 |
1,000 |
0,500 |
01.02 |
Для ведення фермерського господарства 4 |
1,000 |
0,500 |
1,000 |
0,500 |
01.03 |
Для ведення особистого селянського господарства 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.04 |
Для ведення підсобного сільського господарства 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.05 |
Для індивідуального садівництва 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.06 |
Для колективного садівництва 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.07 |
Для городництва 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.08 |
Для сінокосіння і випасання худоби 4 |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.09 |
Для дослідних і навчальних цілей |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.10 |
Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.11 |
Для надання послуг у сільському господарстві |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.12 |
Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.13 |
Для іншого сільськогосподарського призначення |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
01.14 |
Для цілей підрозділів 01.01 - 01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,000 |
0,500 |
3,000 |
0,500 |
02 |
Землі житлової забудови |
||||
02.01 |
Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) 4 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.02 |
Для колективного житлового будівництва 4 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.03 |
Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.04 |
Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.05 |
Для будівництва індивідуальних гаражів |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.06 |
Для колективного гаражного будівництва |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.07 |
Для іншої житлової забудови |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
02.08 |
Для цілей підрозділів 02.01 - 02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
0,200 |
03 |
Землі громадської забудови |
||||
03.01 |
Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування 4 |
|
|
|
|
03.02 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти 4 |
|
|
|
|
03.03 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров'я та соціальної допомоги 4 |
|
|
|
|
03.04 |
Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій 4 |
|
|
|
|
03.05 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування 4 |
|
|
|
|
03.06 |
Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів 4 |
|
|
|
|
03.07 |
Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.08 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.09 |
Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.10 |
Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.11 |
Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки |
|
|
|
|
03.12 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування |
|
|
|
|
03.13 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.14 |
Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС 4 |
|
|
|
|
03.15 |
Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
03.16 |
Для цілей підрозділів 03.01 - 03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
04 |
Землі природно-заповідного фонду |
||||
04.01 |
Для збереження та використання біосферних заповідників |
|
|
|
|
04.02 |
Для збереження та використання природних заповідників 4 |
|
|
|
|
04.03 |
Для збереження та використання національних природних парків 4 |
|
|
|
|
04.04 |
Для збереження та використання ботанічних садів 4 |
|
|
|
|
04.05 |
Для збереження та використання зоологічних парків |
|
|
|
|
04.06 |
Для збереження та використання дендрологічних парків |
|
|
|
|
04.07 |
Для збереження та використання
|
|
|
|
|
04.08 |
Для збереження та використання заказників |
|
|
|
|
04.09 |
Для збереження та використання заповідних урочищ |
|
|
|
|
04.10 |
Для збереження та використання пам'яток природи |
|
|
|
|
04.11 |
Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків |
|
|
|
|
05 |
Землі іншого природоохоронного призначення |
||||
06 |
Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися
|
||||
06.01 |
Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів 4 |
|
|
|
|
06.02 |
Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів |
|
|
|
|
06.03 |
Для інших оздоровчих цілей |
|
|
|
|
06.04 |
Для цілей підрозділів 06.01 - 06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
07 |
Землі рекреаційного призначення |
||||
07.01 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів рекреаційного призначення 4 |
|
|
|
|
07.02 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту 4 |
|
|
|
|
07.03 |
Для індивідуального дачного будівництва |
|
|
|
|
07.04 |
Для колективного дачного будівництва |
|
|
|
|
07.05 |
Для цілей підрозділів 07.01 - 07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
08 |
Землі історико-культурного призначення |
||||
08.01 |
Для забезпечення охорони об'єктів культурної спадщини |
|
|
|
|
08.02 |
Для розміщення та обслуговування музейних закладів |
|
|
|
|
08.03 |
Для іншого історико-культурного призначення |
|
|
|
|
08.04 |
Для цілей підрозділів 08.01 - 08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
09 |
Землі лісогосподарського призначення |
||||
09.01 |
Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг |
|
|
|
|
09.02 |
Для іншого лісогосподарського призначення |
|
|
|
|
09.03 |
Для цілей підрозділів 09.01 - 09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
10 |
Землі водного фонду |
||||
10.01 |
Для експлуатації та догляду за водними об'єктами |
|
|
|
|
10.02 |
Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами |
|
|
|
|
10.03 |
Для експлуатації та догляду за смугами відведення |
|
|
|
|
10.04 |
Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами |
|
|
|
|
10.05 |
Для догляду за береговими смугами водних шляхів |
|
|
|
|
10.06 |
Для сінокосіння |
|
|
|
|
10.07 |
Для рибогосподарських потреб |
|
|
|
|
10.08 |
Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей |
|
|
|
|
10.09 |
Для проведення науково-дослідних робіт |
|
|
|
|
10.10 |
Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд |
|
|
|
|
10.11 |
Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів |
|
|
|
|
10.12 |
Для цілей підрозділів 10.01 - 10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
11 |
Землі промисловості |
||||
11.01 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами |
|
|
|
|
11.02 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості |
|
|
|
|
11.03 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств |
|
|
|
|
11.04 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) |
|
|
|
|
11.05 |
Для цілей підрозділів 11.01 - 11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
12 |
Землі транспорту |
||||
12.01 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту |
|
|
|
|
12.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту |
|
|
|
|
12.03 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту |
|
|
|
|
12.04 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства 4 |
|
|
|
|
12.05 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту |
|
|
|
|
12.06 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів трубопровідного транспорту |
|
|
|
|
12.07 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту |
|
|
|
|
12.08 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій |
|
|
|
|
12.09 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту |
|
|
|
|
12.10 |
Для цілей підрозділів 12.01 - 12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
13 |
Землі зв'язку |
||||
13.01 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій |
1,000 |
1,000 |
3,000 |
3,000 |
13.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку |
1,000 |
1,000 |
3,000 |
3,000 |
13.03 |
Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку |
1,000 |
1,000 |
3,000 |
3,000 |
13.04 |
Для цілей підрозділів 13.01 - 13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,000 |
1,000 |
3,000 |
3,000 |
14 |
Землі енергетики |
||||
14.01 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
14.02 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
14.03 |
Для цілей підрозділів 14.01 - 14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
15 |
Землі оборони |
||||
15.01 |
Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил 4 |
|
|
|
|
15.02 |
Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії 4 |
|
|
|
|
15.03 |
Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби 4 |
|
|
|
|
15.04 |
Для розміщення та постійної діяльності СБУ 4 |
|
|
|
|
15.05 |
Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби 4 |
|
|
|
|
15.06 |
Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки 4 |
|
|
|
|
15.07 |
Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань 4 |
|
|
|
|
15.08 |
Для цілей підрозділів 15.01 - 15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
|
|
|
|
16 |
Землі запасу |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
17 |
Землі резервного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
18 |
Землі загального користування 4 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
19 |
Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
3,000 |
____________
1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.
2Вид цільового призначення земель зазначається згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженою наказом Держкомзему від 23 липня 2010 р. № 548.
3Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281-283 Податкового кодексу України.
Секретар ради В.С.Киця
Додаток 5
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від _________ № ___
Ставки та порядок
обчислення та надходження до сільського бюджету єдиного податку
1. Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
1) для першої групи платників єдиного податку — у розмірі 10,0 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року;
2) для другої групи платників єдиного податку — у розмірі 20,0 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
2. Відсоткові ставки єдиного податку, особливості їх застосування, порядок нарахування, та сплати єдиного податку, ведення обліку і складення звітності платниками єдиного податку, порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку та відповідальність платника єдиного податку визначаються статтями 291 — 300 Податкового кодексу України.
Секретар ради В.С.Киця
Додаток 6
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від ________ № ___
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Пільги встановлюються на 2020 рік.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці
|
65 |
65247 |
6524782500 |
с.Новомиколаївка |
Група платників, категорія/класифікація
|
Розмір пільги
|
Підприємства, установи та організації державної та комунальної форми власності |
100,0 |
Громадські, благодійні неприбуткові організації та релігійні організації |
100,0 |
Одиноко проживаючі мешканці села, основним джерелом доходів яких є пенсії |
100,0 |
Учасники антитерористичної операції та члени їх сімей, які є власниками нерухомості на території села Новомиколаївка, за місцем їх безпосереднього проживання та членів родин військовослужбовців загиблих у ході проведення антитерористичної операції , за місцем їх безпосереднього проживання |
100,0 |
__________
1Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.
Секретар ради В.С.Киця
Додаток 7
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від ________ № ___
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих
відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового
кодексу України, із сплати земельного податку1
Пільги встановлюються на 2020 рік.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці
|
65 |
65247 |
6524782500 |
с.Новомиколаївка |
Група платників, категорія/цільове призначення
|
Розмір пільги
|
Підприємства, установи, організації і заклади державної та комунальної форм власності |
100,0 |
Фізичні особи, визначені статтею 281 Податкового кодексу України |
100,0 |
Юридичні особи, визначені статтею 282 Податкового кодексу України |
100,0 |
__________
1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 281 і 282 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.
Секретар ради В.С.Киця
Додаток 8
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від ________ № ___
Ставки та порядок
обчислення та надходження до сільського бюджету збору за місця для паркування
транспортних засобів
1. Ставка збору встановлюється за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі 0,03 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
2. Відведення майданчиків і місць для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, а також визначення підприємства, уповноваженого організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, здійснюється виконкомом сільської ради.
3. Податковими агентами з утримання збору за паркування та розрахунків з місцевим бюджетом є адміністрації та власники магазинів, готелів, мотелів та інших закладів готельного типу, санаторно-курортних установ, будинків відпочинку та інших юридичних та фізичних осіб, які організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.
4. Об’єкт оподаткування та порядок справляння збору визначається згідно вимог статті 2681 Податкового Кодексу:
— об’єктом оподаткування є земельна ділянка, яка згідно з рішенням сільської ради спеціально відведена для забезпечення паркування транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, тротуарах або інших місцях, а також комунальні гаражі, стоянки, паркінги (будівлі, споруди, їх частини), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету, за винятком площі земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених статтею 30 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»;
— базою оподаткування є площа земельної ділянки, відведена для паркування, а також площа комунальних гаражів, стоянок, паркінгів (будівель, споруд, їх частин), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету;
— сума збору за місця для паркування транспортних засобів, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням об’єкта оподаткування;
— платник збору, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що провадить діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на земельній ділянці не за місцем реєстрації такого платника збору, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як платника збору у контролюючому органі за місцезнаходженням земельної ділянки;
— базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.
Секретар ради В.С.Киця
Додаток 9
до рішення позачергової сорок п’ятої сесії Новомиколаївської сільської ради сьомого скликання від _______ № ___
Ставки та порядок
обчислення та надходження до сільського бюджету туристичного збору
1. Ставка туристичного збору встановлюється у розмірі 1 відсотка від вартості усього періоду проживання (ночівлі) громадян, які прибувають на територію села Новомиколаївка та отримують послуги з тимчасового проживання, за вирахуванням податку на додану вартість.
2. Податковими агентами зі справляння туристичного збору та розрахунків з місцевим бюджетом є:
— юридичні та фізичні особи-підприємці, які надають послуги з тимчасового проживання;
— адміністрації готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та інших закладів готельного типу, санаторно-курортних установ, будинків відпочинку;
— квартирно-посередницькі організації, які направляють осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або праві користування за договором найму.
3. Платники збору:
3.1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію села Новомиколаївка, на якій діє рішення сільської ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
3.2. Платниками збору не можуть бути особи, які:
а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, у селі Новомиколаївка;
б) особи, які прибули у відрядження;
в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);
г) ветерани війни;
ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;
е) діти віком до 18 років;
є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади.
4. Підприємство, уповноважене справляти туристичний збір з громадян, що проживають під час відпочинку у приватних осіб, визначається виконкомом сільської ради.
5. Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.
6. Порядок та терміни сплати збору визначаються згідно вимог статті 268 Податкового Кодексу України.
Секретар ради В.С.Киця
Аналіз регуляторного впливу
проекту рішення Новомиколаївської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік"
Назва регуляторного акта: «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік». Регуляторний орган: Новомиколаївська сільська рада Скадовського району Херсонської області.
Розробник: постійна депутатська комісія з питань комунального майна, планування бюджету і фінансів та регуляторної політики (голова Шило Н.С.).
Контактний телефон: (05537) 36-5-66
-
Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається вирішити
Цей регуляторний акт встановлює розмір ставок та пільги зі сплати окремих видів податків, що зумовлює надходження додаткових коштів до сільського бюджету та створює передумови для розвитку підприємництва, економіки в цілому, та соціально-економічного розвитку території.
-
Цілі регулювання
Цілями регулювання є:
- безумовне виконання норм чинного законодавства;
- встановлення розміру ставок та пільг;
- отримання додаткових коштів до сільського бюджету та направлення їх на втілення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.
3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу
Можливі варіанти:
Перший спосіб - Залишення питання неврегульованим, означає недоотримання додаткових надходжень від сплати місцевих податків та зборів, неможливість направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, зменшення фінансування соціальної сфери та порушення чинного законодавства України. Альтернатива є неприйнятною, оскільки не допомагає вирішити проблему. Другий спосіб - Прийняття проекту нормативно-правового акту ««Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік».
Аналіз обраної альтернативи показує, що перший спосіб не є прийнятним, так як він цілком не задовольняє ні інтереси держави з однієї сторони, ні територіальної громади з іншої. Невизначеність процесу введення в дію місцевих податків і зборів призведе до втрат надходжень до місцевого бюджету, які можливо було б залучити на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.
За таких обставин, перевага була віддана другому способу, оскільки у цьому випадку досягнути вищезазначеної мети можливо у найбільш короткий термін з врахуванням особливостей роботи сільської ради, її виконавчих органів, органів фіскальної служби.
-
Механізм реалізації мети.
Згідно Податкового кодексу України до повноважень сільських рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів та пільг по місцевих податках і зборах. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Новомиколаївською сільською радою. Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території сільської ради пропонується шляхом прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік».
-
Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта
Враховуючи, що виконання зазначеного рішення є загальнообов’язковим для всіх учасників правовідносин у системі оподаткування, досягнення цілей, передбачених п.2 цього аналізу, вбачається цілком реальним. Рішення буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов’язковому виконанню органом місцевого самоврядування, органом державної фіскальної служби та платниками місцевих податків і зборів. Досягнення встановлених цілей шляхом виконання вимог даного регуляторного акту принесе вигоди без необхідності здійснення витрат, а саме:
- зменшуються витрати на адміністрування місцевих податків і зборів;
- орган місцевого самоврядування дотримається принципу верховенства закону;
- орган державної фіскальної служби та платники місцевих податків і зборів застосовуватимуть нормативно-правові акти Новомиколаївської сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
Контроль та нагляд за додержанням вимог запропонованого регуляторного акту буде здійснюватися органами державної фіскальної служби систематично, у тому числі під час проведення перевірок.
-
Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта
Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер: інтереси громадян та суб’єктів господарювання, інтереси держави, інтереси органу місцевого самоврядування.
Сфера впливу |
Вигоди |
Витрати |
Інтереси органу місцевого самоврядування |
- нормативні акти сільської ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами, відповідатимуть вимогам чинного законодавства;- зростання надходжень до сільського бюджету, що забезпечить додаткові можливості для досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою, потреб громади, фінансування програм та збалансування інтересів усіх учасників регуляторного процесу. |
відсутні |
Інтереси громадян та суб’єктів господарювання |
- встановлення пільг;- створення передумов для розвитку бізнесу та потенційного освоєння економічно привабливих територій. |
відсутні |
Інтереси держави |
- запровадження соціально справедливих місцевих податків та зборів;- встановлення пільг зі сплати окремих податків для підприємств, установ організацій, що фінансуються з державного бюджету України;- створення умов для розвитку бізнесу та економіки держави в цілому. |
відсутні |
-
Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта
Пропонується встановити строк дії регуляторного акту на період протягом 2020 року, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вносяться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.
-
Визначення показників результативності регуляторного акта
Показниками результативності запропонованого проекту рішення сільської ради є збільшення надходжень до місцевого бюджету.
-
Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься протягом року з дня набрання ним чинності, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта планується здійснити за три місяці до закінчення терміну, на який приймається даний регуляторний акт.
Періодичне відстеження результативності не планується, в зв’язку з тим, що термін дії регуляторного акта складає 1 рік.
Під час проведення відстеження результативності цього регуляторного акта будуть використовуватись офіційні статистичні дані щодо показників результативності регуляторного акта.
Сільський голова Є.С. Глєбова
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК
постійної депутатської комісії з питань комунального майна, планування бюджету і фінансів та регуляторної політики (голова Шило Н.С.).
«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік».
Розробник проекту регуляторного акту: постійна депутатська комісія з питань комунального майна, планування бюджету і фінансів та регуляторної політики (голова Шило Н.С.).
1. Відповідність проекту регуляторного акту принципам державної регуляторної політики, встановленим статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»: Проект регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки.
2. Відповідність проекту регуляторного акту вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»: Проект регуляторного акту відповідає вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо підготовки аналізу регуляторного впливу.
3. Узагальнений висновок: Враховуючи проведену експертизу, проект регуляторного акту «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік» відповідає вимогам ст. ст. 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Голова постійної депутатської
комісії з питань комунального
майна, планування бюджету і фінансів
та регуляторної політики
Шило Н.С.: ___________.
Аналіз регуляторного впливу
проекту рішення Новомиколаївської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік»
Назва регуляторного акта: «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік»
Регуляторний орган: Новомиколаївська сільська рада Скадовського району Херсонської обл.
Розробник: постійна депутатська комісія з питань комунального майна, планування бюджету і фінансів та регуляторної політики (голова Шило Н.С.).
Контактний телефон: (05537) 36-5-66
-
Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається
Цей регуляторний акт встановлює місцеві податки і збори, визначає об’єкти оподаткування, платників податків і зборів, розмір ставок, пільги зі сплати окремих видів податків, що зумовлює надходження додаткових коштів до сільського бюджету та створює передумови для розвитку підприємництва, економіки в цілому, та соціально-економічного розвитку території.
-
Цілі регулювання
Цілями регулювання є:
- безумовне виконання норм чинного законодавства;
- встановлення місцевих податків і зборів;
- отримання додаткових коштів до сільського бюджету та направлення їх на втілення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.
-
Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу
3.1 Залишення питання неврегульованим, означає недоотримання додаткових надходжень від сплати місцевих податків та зборів, неможливість направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, зменшення фінансування соціальної сфери та порушення чинного законодавства України.
Альтернатива є неприйнятною, оскільки не допомагає вирішити проблему.
3.2 Прийняття проекту нормативно-правового акту «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік»
Аналіз обраної альтернативи показує, що перший спосіб не є прийнятним, так як він цілком не задовольняє ні інтереси держави з однієї сторони, ні територіальної громади з іншої. Невизначеність процесу введення в дію місцевих податків і зборів призведе до втрат надходжень до місцевого бюджету, які можливо було б залучити на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.
За таких обставин, перевага була віддана другому способу, оскільки у цьому випадку досягнути вищезазначеної мети можливо у найбільш короткий термін з врахуванням особливостей роботи сільської ради, її виконавчих органів, органів фіскальної служби.
-
Механізм реалізації мети
Згідно Податкового кодексу України до повноважень сільських рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів та пільг по місцевих податках і зборах.
Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Новомиколаївської сільської ради.
Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території сільської ради пропонується шляхом прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік»
-
Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта
Враховуючи, що виконання зазначеного рішення є загальнообов’язковим для всіх учасників правовідносин у системі оподаткування, досягнення цілей, передбачених п.2 цього аналізу, вбачається цілком реальним.
Рішення буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов’язковому виконанню органом місцевого самоврядування, органом державної фіскальної служби та платниками місцевих податків і зборів.
Досягнення встановлених цілей шляхом виконання вимог даного регуляторного акту принесе вигоди без необхідності здійснення витрат, а саме:
- зменшуються витрати на адміністрування місцевих податків і зборів;
- орган місцевого самоврядування дотримається принципу верховенства закону;
- орган державної фіскальної служби та платники місцевих податків і зборів застосовуватимуть нормативно-правові акти Новомиколаївської сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
Контроль та нагляд за додержанням вимог запропонованого регуляторного акту буде здійснюватися органами державної фіскальної служби систематично, у тому числі під час проведення перевірок.
-
Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта
Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер: інтереси громадян та суб’єктів господарювання, інтереси держави, органу місцевого самоврядування.
Сфера впливу |
Вигоди |
Витрати |
Інтереси органу місцевого самоврядування |
- нормативні акти сільської ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами, відповідатимуть вимогам чинного законодавства;- зростання надходжень до сільського бюджету, що забезпечить додаткові можливості для досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою, потреб громади, фінансування програм та збалансування інтересів усіх учасників регуляторного процесу. |
відсутні |
Інтереси громадян та суб’єктів господарювання |
- ставки податку на присадибні земельні ділянки встановлені на рівні минулорічних;- створення передумов для розвитку бізнесу та потенційного освоєння економічно привабливих територій. |
Запровадження додаткових податків та зборів відповідно до норм законодавства України. |
Інтереси держави |
- запровадження соціально справедливих місцевих податків та зборів;- пільги для фізичних та юридичних осіб надані тільки відповідно до Податкового кодексу України.- створення умов для розвитку бізнесу та економіки держави в цілому. |
відсутні |
-
Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта
Пропонується встановити строк дії регуляторного акту на 2020 рік, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вносяться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.
-
Визначення показників результативності регуляторного акта
Показниками результативності запропонованого проекту рішення сільської ради є збільшення надходжень до місцевого бюджету.
-
Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення